Van Warmerdam & Mykita
De overwegend minimalistische stijl van het Berlijnse brillenmerk Mykita past goed bij onze visie op brillen en zonnebrillen. Wij zijn geen fan van opzichtige ontwerpen bedoeld om de aandacht te trekken maar adviseren graag modellen die uw eigen stijl en persoonlijkheid accentueren en niet veranderen.
Daarbij is minder heel vaak meer en zijn de eenvoud van het ontwerp en de kwaliteit van het materiaal belangrijke gegevens. In de collectie van Mykita vinden we dezelfde uitgangspunten terug. De ogenschijnlijk simpele designs zijn uiterst vernuftig en de schroefloze scharnieren die bij het Mykita handschrift horen, onderstrepen de aandacht die dit merk aan innovatie en productontwikkeling besteed. Uit ervaring weten we dat de liefhebber en kenner de kwaliteit direct herkent en waardeert en vervolgens dagelijks geniet van het plezier dat mooie dingen ons kunnen bezorgen.
De campagne voor 2020 illustreert de hang naar eenvoud en is met naturel licht en minimale visagie en styling in Portugal geschoten door fotograaf Mark Borthwick.